Pohár(ki)dobás

>> 2008. január 24.

néha ki kell dobni a poharat. például azt, amelyik most is az asztalon áll, pont a képernyő és billentyűzet között. a csészém mellett. mert a kedves kolleganő születésnapját szokás szerint üditővel meg egyéb finomságokkal szokás megünnepelni s a baj az, hogy ameddig a pohár itt áll, állandóan szomjas vagyok. pedig egyszerhasználatú, de én már többször is megtöltöttem...
és talán mást is ki kellene dobni. néha az internetet is a szobámból. mert elrabolja az időmet egyszerüen azzal, hogy van. (na jó, tudom, hogy én vagyok a hibás, hogy nem állom meg, hogy ne használjam...)
elhatároztam (már régebb, igaz), hogy kevesebbet fogok ezentúl gép előtt ülni. otthon. és volt, hogy nagyon jól összejött, és élveztem. tényleg, mást is tudtam csinálni :) de nem mindig sikerül. és néha nehéz elkönyvelni, ha nem jön össze...
meg kellene keressem a következő kidobandó poharat is...

1 Hozzászólás:

Névtelen 12:09 de., január 25, 2008  

Nálunk a tévét kellene kidobni, meg az elhervadt hóvirágot innen az orrom elől.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP