Körülötted forog(sz)?

>> 2008. január 6.

régen volt. a föld akkor még lapos volt. valahol ki lehetett futni belőle. és minden körülöttünk forgott. a csillagok rendszere, a nap, a hold, az élet, minden. és voltak, akik (talán őszintén, mert úgy hitték) kigúnyolták Kopernikuszt. mert hirtelen a lapból gombócot gyúrt s gömb lett a föld. ma már nevetsz azokon az embereken. pedig ha tudnád... magadon nevetsz. mert azt hiszed (és én is, jajdesokszor), hogy a világ körülötted forog...
ma már tudom, hogy nem. talán még világosabban, hogy nem... ezt olvastam el:
hogy az élet valami másról... valaki másról szól...
mert nem az a fontos, hogy rólam mit gondolnak... hanem hogy Róla mit...
nem az, hogy mit teszek én, hanem, hogy mit tesz Ő...
hogy a testem sem rólam szól (és épp ezért, jobb lesz a szükséges pihenést is megadnom neki)...
a fájdalom, a szenvedés sem rólam szól... hanem használnom kell azt Isten dicsőségére...
és még a sikereim sem rólam szólnak...
azt hiszem, érdemes így élni... végülis mit mondana rólam? a bukásaimat sorolná. a megfutamodást. a csalódást. ezeket nem érdemes emlegetni. csak úgy érdemes élni, ha az RÓLA szól...

5 Hozzászólás:

Betti 10:15 du., január 06, 2008  

Már kiolvastad, vagy ez csak a bevezető, ízelítő?

Adona 10:17 du., január 06, 2008  

kiolvastam. és csak azért nem írtam többet róla, hogy akit érdekel, olvassa el. és még egyet-mást meg kell rágnom nekem is

Betti 10:18 du., január 06, 2008  

nahát! ügyes vagy! hány oldal?
engem is érdekel majd a licensz után :)

Adona 10:21 du., január 06, 2008  

hát vagy 100. mert a többi kicsoportos feldolgozáshoz való anyag

Névtelen 8:44 du., január 07, 2008  

Tavaly Januarban az imben volt errol egy sorozat olyan szinten ahogy eddig 30 ev folotti hivo tapasztalattal nem hallottam.....az eletem teljesen megvaltozott.....a sorozat cime: Nem mindeg rollam van szo.

Szerintem maskepp nem erdemes elni, csak es kizarolag ugy hogy MINDEN ROLLA - ISTENROL - szoljon.

Es igen a testunk csak es kizarolag egy eszkozz amit O hasznalni akar naponta, ezert felelosek vagyunk erte, mert ha faradtak vagyunk akkor ha O hasznalni akarja keptelenek leszunk ugy ahogy O akarja....a testunk nem onmagunkert hanem O erte kell keszen legyen.

Testunk a Szent Lelek temploma, nem az enyem....nem....VALAKINEK a lako helye, a legnagyobb VALAKINEK, ha mindezt megertjuk megvaltozik az egesz elet perspektivank.

Ha a vilagon magukat keresztenyeknek hivo emberek megertenek hogy nem rollam van szo, hanem ROLLA, ha megertenek hogy nem en hanem O a vilag megvaltozna. Nem az a lenyeg mit teszek Istenert hanem mit teszek vele, nekem szemelyesen ezt igy foglamazta meg ISten: Nem az a lenyeg mit teszel ertem hanem mit teszel VELEM, mert sokat tehetunk Erte anelkul hogy O benne lenne.

mpd5

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP