(Hó)napravaló - imádat (3.)

>> 2008. január 14.

lehet Istent imádni zenével is. de az ének konkrét Isten-élményhez, megtapasztaláshoz kell kötődjön. emlékszem, amikor egy-egy éneket teljes szívből tudtam énekelni. olyan felemelő volt. olyan jó...
az a fontos, hogy mi van a szívben. az őszinteség. legalább Isten előtt. bár néha magam előtt is nehéz őszintének lenni.

áldozattal is lehet Őt imádni.
mert nem mindegy, hogyan közeledek Istenhez. csak a szavaimmal, vagy a szívemmel is. csak a tetteimmel, vagy egész lényemmel. néha nehéz az egészet adni. de mégis... ábrahámnak is nehéz lehetett, de odatette a fiát is, ha kellett...
komolyan venni Istent. mert megéri...
vajon tényleg megéri... nekem is?

2 Hozzászólás:

Névtelen 5:20 de., január 15, 2008  

En amikor magamban imadkozom szoktam enekeket enekelni is, mert maga az enek szovege egy ima.
Ezt pl sokszor szinte naponta: Egy hangszer oh had legyek, mely Rollad Zeng Istenem, es kezemet felemelem /2x
Oh hangolj fell IStenem oh hangolj fell engem....
mert komolyan gondolom hogy egy hangszer legyek ma is a Te kezedben, es hangolj fell(ha nem tudunk teljesen rahangolodni a Szent Lelek vezetesere nem tudunk igazan tiszta hangot ado hangszerek lenni).
Nekem sok sok kedvenc enekem van, mert imakent eneklem oket....lehet imadni Istent oszinten enekekben, enekek altal, amikor a szovegben a szivedet adod.

Eletem legnehezebb idoszakaiban sok sok enek szoveg hidalt at.

Eletem legnehezebb ejszakajan ezt enekeltem: Csak mond a nevet Jezus, csak mond a nevet Jezus
amikor nem tudsz mit mondani, amikor nem tudsz mit imadkozni csak mond a nevet Jezus, egy fantasztikus angol enek...
egy masik: Dicsoiteni akarlak akar oromben akar banatban......es amikor eleted legnehezebb ejszakajan mesz at es a benned Lelek sirja ezt benned radobensz hogy igen lehet Istent imadni enekben is, es nagyon halas vagyok sok sok fantasztikus enekert......egyesek karakteremet formaltak.

mpd5

Adona 8:51 de., január 15, 2008  

igen, nekem is sokszor segítettek az énekekek szövegei és általában ennek alapján válnak kedvenceimmé egyesek

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP