Ujjacskáim

>> 2007. december 4.

az este végre előkerült a furulya, meg a gitár is. kész élvezet volt újra kézbe venni őket, na meg kottát is tettem elém. az ujjacskáimat igencsak elgitároztam, de megérte. és rájöttem, hogy bár talán van 1 éve, hogy nem volt egyik sem a kezemben, mégsem felejtettem sokat a tudományomból, sőt, kicsit büszke is voltam magamra, hogy még az ujjaim odaállnak a helyükre a hangok lefogásánál. aztán rájöttem arra is, hogy nincs energiám, na de türelmem se tökéletesíteni a tudásomat ezen a téren, de ami van, arra vigyázni fogok, meg használni is otthon egymagamban. jó kedvcsináló tud lenni egy kis zenélés, jó, hogy újra rájöttem. :)

5 Hozzászólás:

Betti 9:43 de., december 04, 2007  

Én is elővttem az este egy kicsit a poros gitárt, jól esett.

Adona 9:46 de., december 04, 2007  

de jó!!!!!
hát épp ennyire hasonlítunk? :P

Adona 9:47 de., december 04, 2007  

nem azért, de az enyém is poros volt...

csillag 9:17 du., december 04, 2007  

jaj, az enyém még ott porosodik az üzletben:))

Adona 8:41 de., december 05, 2007  

az jó hely :)))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP