Bűnsötét éjből...

>> 2007. december 7.

nah, ez az ének nagyon tetszik. az új hithangosban van meg. és a tegnap este furulyázgatás közben ráakadtam. aztán ma reggel is eszembe jutott, így elővettem a szöveget és öltözés közben magamban énekeltem. Jézus jövök, Jézus jövök Hozzád...
az este sikerült néhány karácsonyi miegymást eszkabálni. egyik különösen tetszik... örülök, hogy végre sikerült a tervekből meg is valósítani valamit, annak még inkább, hogy majdnem úgy is néz ki, amilyennek elképzeltem :)
szép napot nektek!

3 Hozzászólás:

Betti 2:51 du., december 07, 2007  

nekem is nagyon tetszik ez ea enek

Névtelen 4:56 du., december 07, 2007  

mi láthatnánk azt a szép valamit??:))
emi

Adona 5:05 du., december 07, 2007  

még a fényképezőgépemen csücsül, mert az este már késő volt, hogy feltöltsem, de ha sorra kerül, lehet, teszek fel a képekből...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP