Mennyi?

>> 2007. november 14.

néha elgondolkozom azon, hogy mennyi kreativitással rendelkezik Isten. adott nekem is belőle :)
emlékszem arra a pillanatra, amikor ráébredtem arra, hogy Istennek nagyon profi a szépérzéke. a békási szorosban voltunk, vagy 10 évvel ezelőtt...
végülis ha belegondolok, minden megteremtéséhez egy csomó ötlet meg kreativitás kellett. hogy nincs 2 egyforma hópihe sem. vagy levél. nemhogy ember. s annyi féle forma, méret, összetétel van. annyira más ezekkel a gondolatokkal elmélkedni s "új" meg "új" dolgokat kitalálni... zsongnak bennem a gondolatok, ötletek. rácsodálkoztam a napokban többször, hogy mi szépet alkottak egyesek. hát nem maguktól... előttem van egy-egy dolog, amit "alkotni" szeretnék. s közben egyre inkább rácsodálkozom Istenre. s megtelek szavaknélküliséggel. mert hogy mondhatnám el mindazt, mi bennem van? szegényes a szókincsem...

csak annyit tudok tenni, hogy megfürdőzöm ebben az érzésben - újra meg újra - s némán hódolok a Teremtő előtt - újra meg újra - ...

3 Hozzászólás:

csillag 4:33 du., november 14, 2007  

na, közeledik az Advent és a Karácsony, ezért várom, hogy lássam, miket "kreálsz". Már csak azért, hogy utánozzalak én is:D

Adona 5:01 du., november 14, 2007  

egy csomo otletet "loptam" :P

Névtelen 8:43 de., november 15, 2007  

te nagyon ügyes vagy...én is várom lássam miket kreálsz,remélem bemutatsz nekünk is valamit belölle:))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP