nem sokat irtam

>> 2007. október 18.

az utóbbiakban... csak idézgettem inkább, vagy gondolatforgácsokat szórtam kifele... nem mintha nem lett volna mit irnom... de fontos kérdések csendben dőlnek el... és kell néha csak magamnak megtartani azt, ami történik... velem meg bennem.

mert néha idő kell ahhoz, hogy az emberben megérjenek dolgok. nem feltétlenül lesz olyan hatásuk a változásoknak, hogy új ország, meg új munkahely meg ilyenek, de na... attól még nem kevésbé fontos lehet a hatásuk ezeknek a napoknak...

persze, közben lestem a kommenteket... meg a látogatókat. s a fogyó klikekkel egyre inkább kérdeztem magamtól, hogy érdemes-e csinálni. irni... hm... nem találtam rá még választ...

4 Hozzászólás:

márta 9:36 de., október 18, 2007  

Egyáltalán nem a nézettség adja meg egy blog értékét. De hát ezt te tudod. S azt is, hogy fontosak a gondolataid mások számára. Például nekem. Na. :)

Adona 12:44 du., október 18, 2007  

igazad van, nem a nézettség a mérvadó. csak néha az embernek jól esik, ha tudja, hogy olvassák, s nem hiába ir :D

csillag 2:58 du., október 18, 2007  

nem irsz hiaba:)

Betti 9:38 du., október 18, 2007  

de nem megy a statisztika? onnan látod, hogy néznek-e vagy sem.
nem szeretem az ilyen, írjak még vagy ne gondolatokat.
Írjál!

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP