Már arra gondoltam...

>> 2010. szeptember 20.

na, inkább nem írom le, mire. a lényeg, hogy a helyzet minden csak feszültségtől mentes nem. és persze azok a határidők. nah, a lényeg, hogy egyre jobban elegem van belőle. épp jöttem hazafele és azon gondolkodtam, hogy muszáj ennek így mennie huzamosan? és ahogy beültem a kocsiba, eszembe jutott a konyhacsempén levő vers, a hónap kihívása, hogy mindenkor örüljetek... na, gondoltam magamban, most kell ez nekem, más se hiányzik, mint örülni. de aztán elkezdtem sorolni az Úrnak, hogy miért vagyok hálás. és lassan felengedett bennem minden, megláttam a napsütést meg még sok egyebet is. mire hazaértem, már teljesen más volt. vártak a kertben a virágok, a rózsák, a szirmok, a répák.
és a friss levegőn lekeféltem a gyönyörű tobozaim. valami hangulatos dísznek szántam őket. van valakinek valamilyen ötlete, hogyan lehetne őket felhasználni?

1 Hozzászólás:

Stucco Contractor 7:54 du., szeptember 24, 2010  

Ismerosnek hangzik ez az atmenet. Amikor magunkra forditjuk a kozpontott es mi vagyunk a kozepen, akkor erzekenyek tudunk lenni a korlatjainkkal.

Ha lekerul a nagyito rollunk es radobbenunk hogy csak resze vagyunk egy sokkal nagyobb kepnek, es eszre veszuk a korulottunk levo szepseget ... kiengedunk ... ismeros ez az atfomaladosi utvonal ...

XO Piri

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP