Helyzetjelentés

>> 2007. október 31.

na szóval. az utóbbi 2 napban annyi munkám volt, mint máskor néha egy hét alatt sem. nem volt időm semmire. még mások bejegyzéseihez hozzászólni sem. szinte gondolkodni sem. már kezd elegem lenni ebből a gyors menetből...
tegnap ifire mentem a munkából, este meg 9 után értem haza reggel óta. van egy csomó ötletem, amit szeretnék megvalósitani, csak az egyetlen bajom, hogy nincs időm rá. sajnos.
meg azon gondolkodom, hogy végülis hol az én helyem? úgy igaziból... meg mit érdemes csinálnom és mit nem. és közben látom, hogy repül az idő, telik az élet és néha megkérdezem, hogy hagytam-e magam után valami maradandót?...

1 Hozzászólás:

Időbeosztás-guru 11:35 de., november 01, 2007  

Itt az ifi fél nyolctól kezdődik, vagyis amikor elmegyek, akkor nem érek haza soha 10 előtt. Reggel óta. Szóval nagyon ismerős a helyzet.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP