Varrónőnél - 2.

>> 2007. szeptember 3.

nah, szóval, ma lett vóna a próba. de há' nem vót mert nem vót mit próbálni. mert ugyebár a dirib-darabok meg a cérna csak úgy külön... na de sebaj, hó'nap megyek újra.
és há' azé' sebaj, mert vagy 15 lépésnyire a varrodátó' találtam vót valamit. azazhogy dehogy találtam, csak láttam. a kirakatban. mert az üzlet zárva vót ám. úgy biza. na de hó'nap igyekszem nyitva kapni. találni mármint. mert az a valami, amit láttam kipakó'va, az biza egy aranyos, szép, kedves kis egyszerü FEHÉR TÁSKA vó't. oszt remélem, az enyém lesz.
ja, és még bejártam egy csomó más üzletet, de nuku szvetter. azazhogy, dehogynem, láttam 2 példányt is belőle, csakhogy nem volt megfelelő szinben. árról ne is beszéljünk. hát ez volt ma...

2 Hozzászólás:

márta 10:25 du., szeptember 03, 2007  

Nahát, micsoda nyelvújítás! :)

Adona 10:29 du., szeptember 03, 2007  

kell néha az is, mert másképp mindenki asziszi, hogy csak szép irodalmi nyelvet használok :)
néha rámjön a hoppáré oszt akkó... :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP