Nohá...

>> 2007. szeptember 16.

hol is kezdjem, hol is kedjem?
hát csütörtök este, na meg még péntek reggel szépen bepakoltam, elmentem csomagostul a munkába, onnan meg kora délután elhúztam és elvonatoztam váradra. ott egy próbát ütöttünk össze, majd elszállásozódtam. ja pénteken fogtam neki a ruhám vasalásához és szombaton sikerült befejezni. :) úgy fél kettő felé. éjjel mármint. na de ezen is túl kellett esni. igazából csak annak örültem, hogy nem szombat reggelre hagytam ezt a műveletet :D
na, szóval szombaton menyegző :)
szép volt, nagyon. jókat beszélgettem, jó volt újra találkozni ismerősökkel. jó volt a hangulat, tetszett, nem vártuk a végét. épp beszéltük a lányokkal, hogy nem mennénk haza (koszorús lány voltam, és másik 2 barátnőm is az volt, a menyasszony meg nagyon közeli barátnőnk :) )
és amikor hazaértünk, ma elég korán, még vagy fél órácskát elfotózgattunk lefekvés előtt. igy hát nem sokat aludtam, mert reggel korán meg jöttem haza. de megérte ott lenni.
most ennyi elég róla, lehet még irok holnap... na, legyen itt néhány kép is mutatóba:

várjuk a menyasszonyt... na meg a vőlegényt is...

az ifjú pár :)

itt vacsiztunk :)

mi hárman...

;)

a torta fincsi volt

2 Hozzászólás:

csillag 10:49 de., szeptember 17, 2007  

szépek vagytok:)
és Évi is nagyon szép volt:)

Névtelen 4:03 du., szeptember 17, 2007  

szép képek,nagyon jól néztél ki,a hires ruhádba:),szuper volt a menyaszony csokra meg ruhája is.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP