Kicsi hegy ;)

>> 2007. szeptember 20.

a tegnapi program valahogy igy nézett ki: reggel munkába, onnan koncertre, aztán valamikor fél 10 fele haza, vacsi, csomagolás, egyéb esti tevékenység, csendesség, már ma ágybabújás. aztán reggel idecipekedtem a bagázsimmal...
a hétvégén, azaz ma elhúzok újra. a hegyek közé. már naaaaaaaagyoooooooon várom. nagyon szeretem a hegyeket és várom, hogy újra kint legyek a szabadban, friss levegőn, egyszerűen lazitani, meg persze fotózni ;)

ilyen ősszel még nem voltam a hegyekben, itt az alkalom. persze vastag ruhákat pakoltam, pedig napsütéses időt igértek, de ez attól még nem jelent meleget is... a társaság nem tudom milyen lesz, de én eldöntöttem, hogy igenis, jól akarom érezni magam és élvezni a hegyeket, a kilátást, meg egyebeket. nah, ezzel az eltökéltséggel vágok neki a mai napnak meg a következő kettőnek :) ...

4 Hozzászólás:

márta 10:55 de., szeptember 20, 2007  

De jó neked! A hegyekben talán nekem is elmúlna végre ez a csúnya, makacs náthám. Nagyon jó kikapcsolódást kívánok!

Adona 10:57 de., szeptember 20, 2007  

koszi :)
majd hozok kepeket :)

Névtelen 6:56 du., szeptember 21, 2007  

szép idötöltést neked és élvezd a természetet!:)

Adona 7:29 du., szeptember 22, 2007  

koszi, megvolt :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP