Ja, és ma

>> 2007. szeptember 30.

mikor a gyülibe mentem próbálni, láttam egy gyönyörű kocsisort... aki nem látta, nem tudja megérteni a lelkesedésem. és sajnos, mivel a kocsimárkák területén az ismeretem nem annyira nagy, nem ismertem fel 1 kocsitipust sem... ugyanis azok az autók valamikor a század elején, vagy ki tudja mikor rótták az utakat. ma egy menetben sorakoztak fel és el a város utcáin... de nekem nagyon tetszettek :D nem számltam, hány volt, de vagy 15-20 biztos
csak azért irtam le, hogy tudjátok, ilyenek is vannak... szivesen beleültem volna, azt hiszem bármelyikbe :)

na igen... meg egy falevél rabul ejtette a szivemet, igy, hogy visszakapjam (a szivem mármint), felvettem és magammal hoztam. és most itt diszeleg barnás szineiben az asztalom mellett :D

3 Hozzászólás:

Betti 10:54 du., szeptember 30, 2007  

De jó, hogy újra írtál :)

márta 11:33 du., szeptember 30, 2007  

Tessék egy nyom! :)

Adona 8:42 de., október 01, 2007  

ja, még annyit, ma reggel tudtam megÉ 21 kocsi volt, 1928 és 1939 között gyártották őket és sok márka képviseltette magát :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP