Szédült reggel

>> 2007. augusztus 15.

minden rendben indult. amig a postára nem értem. ajánlom mindenkinek, hogy pénzt küldeni ne reggel, munkába menet előtt akarjon. vagy próbáljon. én ugyanis az idő és minden más egyéb optimizilása végett azt akartam. nagy nehezen sikerült is. csakhogy az első kitöltendő papirosról lemaradt egy nulla. az nem lett volna olyan nagy baj, ha nem épp az összegről lett volna szó, amit igy tévesen betűztem le. szóval újrairni. a pixem feleúton azonban megmakacsolta magát, hogy ő bezzeg nem járul hozzá a hiba korrigálásához. igy a nénike nem fogadta a szines irományom. újra. lemaradt a cimzett megyéje. na, de ezt már helyre lehetett hozni. és most már megkönnyebbültem. igy is úgy is.
de hogy mit tartogat még ez a nap... még csak negyed 10...

3 Hozzászólás:

Névtelen 9:41 de., augusztus 15, 2007  

he-he, legyen egyszep napod. Penzt kuldeni szerintem igenis reggel erdemes,maskor sokat kell varni, illetve lehet hogy este sincs nagy sor a postan

Időbeosztás-guru 10:48 de., augusztus 15, 2007  

Szerintem meg pénzt küldeni internet bankingen keresztül érdemes :) Akármikor, mondjuk éjjel 2kor is.

Adona 11:54 de., augusztus 15, 2007  

ja, es elfelejtettem irni, hogy amikor a postazas arat mondta regi lejben, en ujban akartam fizetni...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP