Déli tranzakció

>> 2007. augusztus 16.

mindenképp sikeresebb, gyorsabb, simább volt, mint a tegnap reggeli. lehet azért, mert már az este kitöltöttem a cedulkát, amit be kellett nyújtani kisérőként. mindenképp lerobogtam (gyalogszerrel) a tett szinhelyére, leálltam az egy anyukából álló sort, lepengettem néhány szines műanyag lapocskát, eredményképpen kaptam vissza néhány más szinűt, na meg azért igazi papirból valót is, és vissza az izzasztó napsütésben.
és mindez a kajálással együtt belefért a mai ebédszünetbe...

4 Hozzászólás:

márta 2:45 du., augusztus 16, 2007  

Nekem nem akarsz küldeni valami tranzakciót, lehet akármilyen napszakbeli...:) Ha már így belejöttél...

Adona 6:59 du., augusztus 16, 2007  

kuldj valami elerhetoseget Marta es meglatom, mi kerul a tarsolyba :D

márta 11:24 du., augusztus 16, 2007  

Csak viccelődtem. Tudom, hogy jószívű vagy.

Adona 9:03 de., augusztus 17, 2007  

:)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP