Ki nem állhatom,

>> 2007. július 9.

ha nem látom az egész képet, csak darabokat, amik sehogy sem akarnak összeállni. sajnos, ilyen nyűgölődős kedvemben vagyok ma itt a munkában, minden második pillanatban az jut eszembe, hogy nem szeretem, nem tetszik, meg hogy elhatároztam, tetszenie kell, azaz jó lenne pozitivan hozzáállni az egészhez, csak tudnám hogy kell csinálni. olvasok meg matatok itt, hátha megtalálom a ragasztót ehhez az egészhez. vagy előkerül valahonnan a varászdoboz a hiányzó lemezkékkel, amik hirtelen, csak úgy maguktól a helyükre repülnek. ha valaki tudja, hol rejtőzik az illető doboz, kérem nagyon-nagyon-naagggyyyooooon szépen árulja el nekem is!

vagy ha tudjátok hol található valami kancsó vagy ilyesféle amolyan nekem hiányzó információkkal, az is jól fogna valami előirással, hogyan lehet könnyen, egyszerűen, de főként hamar a rendeltetési helyükre juttatni a fejecskémbe. meghálálnám. még nem tudom, hogy, de meglesz. csak értesitsetek ha tudtok valamit...
hiába, még tökéletes a káosz bennem...

6 Hozzászólás:

Névtelen 2:57 du., július 09, 2007  

Nagyon élvezem ezt a bejegyzést.. mosolyognom kell rajta... Élevzem, hogy ilyenket írsz, és így.. Írtó jó.. változol :) És én azt nagyon szeretem :) Lazulunk, lazulunk :P Csak így tovább :) Jó nyűgölődést.. kell az is :P zerge

Adona 3:11 du., július 09, 2007  

koszi, en kevesbe elvezem, de legalabb te igen. ez is jo. igy is jo... :)

csak annyit, hogy meg mindig keresem a dobozt is meg a kancsot is. vagy elhet vaza is, ki tudja. szoval aki tud, legysziiii segitsen :D

Névtelen 7:02 du., július 09, 2007  

..nem azt élvezem, hogy ilyen helyzetben vagy, hanem ahogy ezt lereagálod, ahogy megírod :) z

Adona 10:32 du., július 09, 2007  

ok, gondoltam :)

Névtelen 12:36 de., július 10, 2007  

Nyugi, nyugi... lassan minden a helyere fog razodni. De lassan. Es nincs varazsdoboz. Persze ezt te is tudod.
Ugy latszik, mar elfelejtetted azt az idot, amikor a mostani meglevo kep még ugyanilyen darabokban allt.
Józsi

Adona 8:36 de., július 10, 2007  

hja... reg volt mar... nem is tudom, milyen volt az akkori...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP