új...

>> 2007. július 5.

új terem. tehát új hely is...
új munka. azaz módszer, tennivaló, egyebek... a néhány ismerős fogalom is elveszlik a ködbe, nem találja helyét az új meghatározások között...
új kollégák. ismeretlenek. na jó, látásból tudom őket. de az együttdolgozáshoz több is kell azért.

csak én vagyok a régi. vagy én sem már? (csak a képernyő(k) integetnek barátságosan, de a kereten kívül más nem... amit mutatnak, az is ismeretlen még... talán a csupor színe, alakja, mintája a régi csak... a benne levő víz íze is más... na meg persze az oetkeres kismaci. az sem változott. megbújik a csendben)

szeretem a megszokottat. ahol biztonságban érzem magam. otthonosan mozgok. feltalálom magam.
kissé félszegen érzem itt most a helyet. mert még nem érzem az enyémnek...
az energiám nagy részét feleszi az akomodáció. hogy végre rátaláljak arra, amit és ahogy a legjobban tehetek.
szeretem a munkámat, de most valahogy nem találom a helyem benne. vagy a helyét az életemben. kilóg. sehogy nem fér...

tudom, tudom... megszokom majd, belejövök (mint kiskutya az ugatásba), de ez most valahogy olyan távoli még... most még csak a nyűgölődős résznél tartok...

2 Hozzászólás:

Névtelen 5:24 du., július 05, 2007  

Nem kell mondjak semmit, tudod, h nevettem, mikor elolvastam, és azt is tudod, h min nevettem :))

- de azért, hidd el belejössz, mikor teljesen új voltál a cégnél, akkor még nehezebb volt, ez most egyszerűbb lesz :)

-puszi neked!!

zerge

Adona 6:44 du., július 05, 2007  

persze, tudom, nekem is mosolyognom kell :)

lehet mégsem olyan rossz? hm...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP