Statisztika - vége

>> 2007. június 24.

hát az úgy történt, hogy eldöntöttem, véget vetek (egy darabig legalábbis) a statisztikázgatásomnak... ugyanis 11 héten át minden nap lejegyeztem, hogy mire mennyi időt költöttem... nem kis munka volt, de megérte, mert:
- levontam néhány következtetést az időbeosztásomat illetőleg
- tudom, min kellene változtassak, mit megtartsak tovább
- figyelmesebb lettem arra, hogy mivel töltöm az időmet
- jó időnként felmérni az életet... de nem szabad a mérlegelés börtönében élni...
- gyakorlatba kell ültetni az elhatározásokat. sikerülhet!

5 Hozzászólás:

márta 3:26 du., június 25, 2007  

Hát le a kalappal, hogy 11 egész hétig képes voltál jegyezgetni...Nekem egy napig sem sikerült. Élek is csak úgy ni, bele a nagyvilágba:)

Adona 8:19 du., június 25, 2007  

abban is van szépség :)

Betti 10:51 du., június 25, 2007  

3 gyerek mellett jó hogy van időd csak úgy élni...

csillag 10:54 du., június 25, 2007  

ez igen:)A kitartás területén is van mit tanuljak tőled:)

csillag 10:55 du., június 25, 2007  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP