Blogírásról

>> 2007. június 19.

igencsak gondolkodom azon, hogy megéri-e...
vagy inkább hasznosabb dolgokra kellene az időmet fordítsam...
mert igencsak rendszeresen irogatok. és néha nem igazán tudom, mit is írjak. mert bár forognak bennem a gondolatok, van, aminek érnie kell. és nem mindig könnyű megfogalmazni azt, ami bennem van...
lehet, hogy ezentúl nem leszek ennyire rendszeres... nem akarom most egyből feladni. de hosszútávon kell gondolkodnom...

és arra is kiváncsi lennék, hogy kik olvasgatnak... ismerek ugyan néhány olvasót, és örülök is nekik :). de vannak mások is... például budapest, bukarest, gras valley, meg más is akad... kik vagytok? jelentkezzetek, kérlek...

6 Hozzászólás:

Névtelen 10:37 de., június 19, 2007  

:(( .... szomorú leszek ... :) ... nekem nagyon jó, h te blogot írsz.. minden reggel kíváncsian olvasom a gondolatokat... de te tudod, h ez neked mit jelent.. szerintem van, akinek hasznos... de neked is az kell legyen... és h az-e.. csak te tudod :) puszillak! legyen szép napod!! z

csillag 10:41 de., június 19, 2007  

szerintem hasznos, mert többet tudunk meg rólad:)

Adona 11:01 de., június 19, 2007  

igen... csak egy kicsit egyoldalu... hm...

Betti 11:43 de., június 19, 2007  

he-he :))
hasznos a hosszútávú gondolkodás... csak vigyázz nehogy rossz döntéseket hozz, mint pl.: nem irok bolgot. ha már a blogozásról gondolkodsz, inkább próbálj 1 hónapig nem olvasni blogokat... talán elmegy a kedved attól,hogy megfossz egy apró örömtől
meglennél-e napló nálkül?
aztán tudod, a blog lehet privat is vagy jelszóval olvasható - de ezek kevésbé hasynos változatok
esetleg töröld a számlálód, mert látom fölösleges gondokkal terhel
mosolyogj sokat
irjál gyakrabban
szép napot neked

Adona 11:50 de., június 19, 2007  

inkabb azon filozom, hogyan szabadulnek attol a kenyszererzestol, hogy irni kell...
nem, meg nem jutottam oda, hogy feladjam, most csak ugy latom, hogy annyi mas tennivalom van, hogy a blogiras kicsit mashova fog kerulni...

márta 3:38 du., június 19, 2007  

Én vagyok az adsl-budapest, vagy valami ilyesmi. Írjál még. Nagyon szépen írsz, meg okosakat is (nem mint én), aztán meg gyönyörűek a fotóid. Mit még mondjak? Ne legyen kényszer, hanem öröm. Mert nekem az olvasni. Legyen neked is az írni.

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP