Optimizmus

>> 2007. május 25.

Ma reggel én is elvégeztem az optimista-tesztet, amit Márta ajánlott.
Rendkivül optimistának sikeredett. Nem is tudom, talán azért, mert ma reggel jókedvűen ébredtem. Már elég rég nem volt ilyenben részem, de (épp ezért) igazán örülök neki. Epp ideje volt már :D
Különben néha nagyon az az érzésem, hogy pesszimista vagyok... Máskor viszont megingathatatlanul bizakodó. Mintha a végletekben élnék. Nem tudom, hogy azok számára, akik kivülről látnak, milyen vagyok...
A mai napnak mindenképp derűsen indulok neki...

5 Hozzászólás:

Névtelen 11:29 de., május 25, 2007  

Nekem isoptimistának jött ki, és azt hiszem, h nem teljesen fedi a valóságot. Bizots vagyok benne, h bizonyos dolgokban nem igaz ahogy válszoltam, vagy az értékelés túl jó hiszemű :). de bárcsak igaza lenne a tesztnek, és én nem ismerném elég jól magam:). Azzal a értékeléssel vagyok elégedetlen, h az akadályokat örömteli(vagy hasonló) kihívásoknak tekintem.. Nah hát ebben nem vagyok annyira biztos :). De örülök, h neked is optimistának sikeredett. az optimizmusban, az örömben erő van. Igaz, nem magunk miatt, hanem Isten miatt, de a lényeg, segít a pozitív látás!! Úgyhogy csak így tovább!! Hajrá nekünk!! Szép napot tovább!! Zerge

márta 11:36 de., május 25, 2007  

Lehet, hogy pont ez a stikli benne, hogy optimistább képet ad rólunk, mint mi azt gondoljuk, vagy ami tényleg reális. Aztán a végén meg tényleg jó optimisták leszünk. Baj nem lehet belőle... Amúgy nekem olyan jó közepesen optimista lett, csak nem írtam oda.

Adona 12:53 du., május 25, 2007  

jaja, motival :)

Névtelen 4:45 de., május 29, 2007  

nekem eleg optimista lett...
Es annak is erzem magam:)
Szoval csak hajra es bizni az Urban!!!!!!!!

Adona 9:02 de., május 29, 2007  

igen, bizni az Urban! :)

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP