Eltévedt buszsofőr

>> 2007. május 11.

viccesnek hangzik? lehet, először nekem is úgy tűt. :) de aztán kiderült, mégsem az... (se nem vicces, se nem eltévedt). na de, kezdjük az elején.

már reggel kicsit megkésve ébredtem, szóval nem a legjobban indult a napom. kalandosan is folytatódott. azért sikerült időben elindulni otthonról. nem is kellett túl sokat várjak, jött a busz. a 40es. a temetőnél azonban láss csodát! nem fordult be a körforgalomba, hogy a mall és börtön mellett folytassa útját a nagyposta felé... hm... talán az expres 2-en szolgál a sofőr, s eltévedt? az utasok igencsak érdeklődtek, hogy milyen buszra ültek. se szó, se kép - azaz semmi magyarázat arról, hogy mi történik. a bank után a megállóban megállt - szóval mégiscsak expresnek képzeli magát. de mégsem - a möröst-térnél is megállt... hm... az emberkék sorra szálltak le - ami biztos, biztos.
végül csak a nagypostánál kötött ki, így én megérkeztem oda, ahova akartam vele. a váltáshoz. a 16on a sofőr beszélte valakivel, hogy a börtön előtti út le van zárva.

u.i. a munkában értesültem arról, hogy útjavítás van arrafelé. a buszsofőr mentségére legyen mondva. (szóval ha valakinek arra van útja, tudjon róla)

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP