Workoholizmus

>> 2007. április 25.

Szivem egyetlen csücske sem vágyik a Workoholisták Egyesületébe. Már ha van ilyen.

Ugyanis azt nevezik workoholistának (vagy magyarul munkoholistának - de nekem jobban tetszik az első megnevezés), akinek a szabadidejét is a munka tölti ki. Nem vagyok munkamániás, bár szerintem néha nehéz meghúzni a határt a szorgalom és a munkamánia között...

Azonban vannak időszakok, amikor egyszerüen hazajön velem a munkám. Mindenfélét csinálok, de közben agyacskámban kódolás és dekódolás folyik, a tekervényeken számrendszerek keverednek. Reggelre kelve talán valami zseniális ötlet születik. Mint történt már.
De tapasztalatból mondhatom azt is, hogy múló. Még jó... Szóval reménykedve nézek a következő napok elé :D
Főleg hogy egy kitűnő elvonókúra következik a munka ünnepének köszönhetően - egy 4 napos hétvége :)

Ha már ilyen oholizmusoknál tartunk: van-e blogoholizmus is? ;)

3 Hozzászólás:

márta 7:03 du., április 25, 2007  

Van :)

Betti 8:42 du., április 25, 2007  

szerintem is

Időbeosztás-guru 11:29 du., április 25, 2007  

Én is határozottan elítélem a workoholizmust! A naplopásba még senki sem halt bele, a túl sok munkába viszont már igen...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP