Mindenre van erőm...

>> 2007. április 10.

W. Page Pitt. Ma reggel olvastam róla. 5 évesen elvesztette látása 97%át. Elutasitotta, hogy vakok iskolájában tanuljon. Részt vett iskolája baseball és fotbal csapatában. Kollégiumot is végzett. Elismert professzor lett.
Egyik diákja megkérdezte tőle, hogy mi a rosszabb: vaknak lenni, süketnek vagy kéz/láb nélkül élni? A válasz egyszerű volt: Egyik sem. Az igazi fogyatékosság a letargia, az önsajnálat, a felelőtlenség, az ambició hiánya...
Mert nem a körülmények, hanem az én hozzáállásom. Nem a probléma, hanem a gondolkodásmódom...

Mert "mindenre van erőm". A Krisztusban.
"Amikor erőtelen vagyok, akkor vagyok erős". A Krisztusban.
Csak Benne. Hogy ne az én erőm látszodjon...

0 Hozzászólás:

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP