Az élet csodaszép

>> 2007. április 2.

avagy It's a wonderful life.
Ajánlom mindenkinek megnézni. Fehér-fekete. 2 órás. Pontosabban 2 óra és 4 darab percet tart.
Rájöttem, hogy a körülöttem levők nélkül az élet szegényebb lenne. Köszönöm, hogy vagy:
1. aki együtt örülsz velem
2. aki mosolyt csaltál az arcomra akkor is, amikor könnyeim csorogtak
3. aki bátoritasz, felnyitod szemem
4. aki megtanitottál mosogatni - morgás nélkül :)
5. akivel együtt örülhettem
6. akihez kedves emlékek kötnek
7. aki szinesebbé tetted, teszed az életem
8. aki olvasod soraimat és ezt jelzed is
9. aki egyszerűen: vagy :)
Milyen lenne az élet nélkülem? Mi az, amit nekem kell megtennem? Hmmm...
"Ne feledd: az az ember, akinek vannak barátai nem fölösleges!"
Az élet csodaszép... :)

7 Hozzászólás:

csillag 9:27 de., április 02, 2007  

egyik kedvenc filmem...

márta 9:46 de., április 02, 2007  

Én is láttam.
Nem tudjuk, milyen lenne az élet nélküled, de nem is akarjuk megtudni:)

Betti 9:47 de., április 02, 2007  

Kérlek, mikor a héten jössz hozzám (Anitához nem), hozd el nekem is, mert én még nem láttam.

:)

Adona 10:15 de., április 02, 2007  

ok :)

Névtelen 2:41 du., április 02, 2007  

tovabbra is legy jo teso :)
kivel osztoztam volna az iroasztalon es a porszivozason?

Adona 3:27 du., április 02, 2007  

es az agyon. meg a dunyhan :)

Betti 5:12 du., április 02, 2007  

:)))

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP