Időjárás-jelző

>> 2007. március 22.

5 évvel ezelőtt rendkivül pontos időjárás-jelzőre tettem szert. Pedig nem akartam. A lényeg az, hogy kitűnően működött egy darabig. Már nem is tudom pontosan, hogy mikor kezdett bedögleni. Részben örültem neki, másrészt viszont jó volt mindig biztosra tudni: lesz eső vagy sem. De most úgy veszem észre, hogy újra működésbe lépett. Már 1 vagy 2 hete is észrevettem. Szóval - eső lesz :)
Csak egy eset néhány hónappal azután, hogy "megkaptam": sátortábor. Éjfél, épp eltettem volna magam másnapra, mikor beindult a jelzés. Hát bejelentettem a sátorban, hogy 2 nap múlva jön az eső (azóta már nem tudom ilyen pontosan megmondani, mikor jön). Másnap megosztottam a hirt, de nem akartak hinni nekem, hogy ilyen pontosan, előre bejelentem az esőt. De 2 nap múlva pont éjfélkor megkezdődött a vihar. Szóval bevált.
Ezzel kapcsolatban még annyit: valakinek volt radiója. Időjárást is hallgatott. Én 1 nappal hamarabb elhagytam a tábort, mint ő. Elmenésem előtt megkérdezte, hogy milyen idő lesz :))

3 Hozzászólás:

Betti 2:14 du., március 22, 2007  

:)

márta 2:40 du., március 22, 2007  

Fogalmam sincs, mi történt évekkel ezelőtt, de azt sejtem, hogy nem valami jó. Azért aranyos, hogy a nem jóból valami szépet és hasznosat tudtál kihozni. Most akkor te amolyan levelibékaféle vagy, nem?

Adona 2:50 du., március 22, 2007  

jaja :)
egy gyalogatjaron egy kocsi utkozott nekem...

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP