Hunyad

>> 2007. március 18.

Újra Hunyadon jártam. Már elég rég voltam utoljára, de mindig szeretek visszatérni mamáékhoz, meg a sok szép, kedved emlékhez.

Már nem az a füstös város, amit gyerekként láttam - már messziről látszott a szines ég, ahogy közeledtünk. Ma már a gyár nem fújja a reggeli hatot, nem füstölnek a kémények.

De mamánál még megtalálható a doboz, mely mindig tele volt gombokkal:


Vagy amiről mindig mama jut eszembe:

Tavasz van már arrafele is:



Tata törzsvendégei a teraszra járnak most is:


Nem maradhat el a finom rongyos-palacsinta sem, mama szpecialitása. Itt készül:

4 Hozzászólás:

Betti 3:35 du., március 18, 2007  

Nagyon jo kepek! Koszonom oket, bar tudom nem nekem tetted fel. Azt hiszem legszebb gyerekkori emlekeim Hunyadhoz kotodnek. En is sokszor jatszottam a gombokkal...

Adona 3:39 du., március 18, 2007  

de, neked is szolnak a kepek. Nekem is a legszebb emlekeimet juttatjak eszembe :). A gombokat szpeci ezert fenykepeztem le: hogz feltehessem ide :)

Betti 4:29 du., március 18, 2007  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Betti 4:31 du., március 18, 2007  

Van meg rongyos palacsinta? Jo lenne egy kep egy elszakitott palacsintaval :).

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP