Ebéd

>> 2007. március 20.

Nem sokat szoktam beszélni kajáról általában. Nem mintha mindegy lenne mit eszek. De nem vagyok válogatós. Azért van vagy három kaja, amit nem eszek (meg): salátaleves, sütőtök (bármilyen formában) és gomba (bár ezt néha még eszek, de nem sűrűn, és ha lehet, akkor mást választok).
Azonban ami a munkahelyen elfogyasztott ebédeket illeti, a kedvencem a sültkrumpli reszelt sajttal. De nem akárhol. A gyiroki úti kajáldában. Csak ott fincsi.
A többi ebéd általában jó, de semmi különös, emlitésre méltó, néha éppen csak elfogyasztható...
Na, de nem is erről akartam irni, hanem a mai ebédről, amit a kantinban ettem. És kivételesen kiváló volt! Pirét vettem. És mellé csirkehúst meggyszósszal. Négy szem meggy is járt hozzá. :). Kitűnő volt, jólesett. A savanyúság nagy része megmaradt, mert a szósz izét akartam inkább élvezni. Máskor is ettem már olyat különben. És jó szokott lenni. Most is az volt. Káposzta reszelt répával. Utána pedig finettis palacsinta következett... :)
Na jó, befejezem. Fotóm nincs róla. Igy mindenki képzelőerejére bizom, hogy mennyire lesz éhes :)
Megyek, inkább dolgozom... Úgyis mindjárt ellenőrzésre kell mennem. Orvosira. Hogy dolgozhatom-e tovább. Vagy sem...

3 Hozzászólás:

márta 1:17 du., március 20, 2007  

Teljesen el tudom képzelni az ebédedet. Én nem nagyon tudok szószt készíteni, pedig néha látom a folyóíratokban a különböző gyümölcsszószok fényképét. De az a helyzet, hogy a családom inkább a hagyományos ételeket szereti, ritkán jön be, ha valami különlegességet készítek.
Amúgy milyen orvosi ellenőrzés az, amitől a munkavégzésed függ?

Adona 3:57 du., március 20, 2007  

altalanos kivizsgalas, minden evben egy. Olyami hogy: hatfajas, sargasagos voltal?, vernyomas meg ilyenek. Holnap pedig szemvizsgalat :)

Betti 8:45 du., március 20, 2007  

Nem vagyok nagy konyhamuvesz, az enyeim is inkabb szeretik a hagyomanyos kajat. Egyszer nekigyurkoztem, elovettem a recepteskonyvet toltott krumplit keszitettem. Dicseretet vartam, de azt kaptam, hogy szivesebben megeszik rendesen(a szokott modon) keszitve. hat akkor azota ugy van. De en szeretem a nem hagyomanyos dolgokat. Egyszer ettem birsalmaszoszt, nagyon finom volt. Ez a meggyes is ...na, nem irok-gondolok ra, mert mindjart csorog a nyalam :D

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP