Hosszabb napok

>> 2006. január 27.

Lassan, de biztosan nyúlnak már a napok... Az utóbbi napokban reggel, amint munkába jöttem, arra kényszerültem, hogy feltegyem a szemüvegemet - mármint a napszemüveget. A régi ugyanis valahol az egyik fiókom alján lapul a tartójában, elég rég - vagyis néhány hónapja - már felé se néztem, de remélem, hogy nem nagyon hiányol... Mert én nem őt...
Szóval ott maradtam, hogy reggel felkerül újra a szememre a sötétbarna lencse. Amúgy egészen jó, mert szűri az UV sugarakat. Csak néha kicsit kényelmetlen, hogy az emberek holdról pottyantnak néznek miatta... habár már kezdem megszokni. Az is igaz, hogy az idén azért nem annyira remekeltem a munkába való korai jelenléttel, ami még egy pont a szemüveg használata mellett (igaz ennek a súlya nem is tehető az előbbiéhez, igy az orromon levő gödröcskék már el is tűntek :) )... Persze esténként is hazafele újra használom, lassan minden nap...
Na jó, azt hiszem ennyi elég is volt, kezdhetem a munkát...

2 Hozzászólás:

Névtelen 9:01 de., január 31, 2006  

sokaig kell meg hordjad a szemuveget? betti

Adona 8:22 de., február 01, 2006  

hat meg vagy masfel honapig... azt ki lehet birni, nem?

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP